HomeHearts

Unique Trading Company ApS
CVR nr: 41 60 71 22

Adresse: Messevej 12C
9600 Aars

E-mail: info@homehearts.dk

 

BETALING

På Homehearts.dk kan der gebyrfrit betales med: Dankort, Visa, Visa Electron, MasterCard Og Mobilpay. Vi forbeholder os retten til At opkræve gebyr ved betaling med firmakort udstedt I EU og ved brug af kreditkort udstedt udenfor EU.

De kontooplysninger, der indtastes ved køb af varer, bliver sendt direkte til Nest eller Clearhouse i krypteret form (SSL), som det kun er dig og indløseren der kan læse. Beløbet hæves først på dit kort, når varerne sendes fra vores lager.

Vi accepterer betaling med Anyday, beløbet hæves først på dit kort, når varen afsendes.
Når du vælger at betale med Anyday, trækkes første betaling når varen afsendes. Derefter vil du betale din månedlige ydelse på sidste hverdag fra den kommende måned, og tre måneder frem.
Der bliver ikke pålagt gebyrer og renter til dit køb, såfremt du betaler til tiden. Hvis du returnerer dit køb, vil aftalen med Anyday ophøre automatisk.

 

LEVERING

Hvis du handler hos Homehearts får du altid gratis fragt når du handler for mere end 499,-. på nær hvis du ønsker tillægsydelser.

Som standard sendes små pakker med GLS til din nærmeste pakkeshop og store varer leveres til kantsten.

Leveringstiden kan du se på hvert produkt inden du ligger det i kurven. Ved køb af flere varer med forskellige leveringstider tages der udgangspunkt i den længste. Du kan du altid kontakte os hvis vi skal dele leveringen op.

Leveringstiden varierer fra 1 dag på de varer vi har på lager og op til 8 uger på de mest unikke snedker håndlavet senge og møbler.

Har du bestilt “en lille pakke” modtager du en sms og mail fra GLS med tracking nummer, så snart de har modtaget pakken.

Har du bestilt “en stor ordre” som f.eks senge, møbler og madrasser kontakter vi dig på telefon, sms eller mail for at finde en dag som passer dig. Vores fragtfirma sender dig en sms dagen før levering med et  4 timers tidsinterval og igen på dagen ca. 30min før ankomst.
– Hvis fragtfirmaet kører forgæves pålægges der et gen kørselsgebyr på 499 kr. som skal betales før ny levering

Hvis din ordre mod forventning ikke ankommer den aftalte dag, skal du tage direkte kontakt til vores kundeservice.

Montering:

Vi tilbyder desværre ikke montering af vores varer.

Bortskaffelse

Vi tilbyder desværre ikke bortskaffelse af dine varer.

Modtagelse af defekte varer:

Hvis emballagen er beskadiget ved levering eller har tydelige tegn på at være defekt, skal der på fragtbrevet kvitteres for modtagelse “med forbehold” for eventuelle skader på indholdet.

Beskadigelse af indbo/bolig ved levering:

Sker der ved levering skade på indbo eller bolig, skal dette noteres på fragtbrev eller følgesedlen. Opdages skaden først efter, chaufførerne har forladt adressen, kontaktes vores kundeservice senest 24 timer efter leveringen har fundet sted.

Risikoen for hændelig undergang eller forringelse:

På tidspunktet, hvor de bestilte varer er kommet i købers besiddelse, overgår risikoen for, at de bestilte varer går til grunde eller beskadiges på grund af hændelige forhold, til køber.

Levering til ø'er

Skal der leveres til “ikke brofaste øer” koster det 499kr som du vælger under levering.

 

Prismatch og Prisgaranti

Vi matcher laveste pris både i butik og på nettet og det er lige så enkelt som det lyder. Samtidig får du den personlige rådgivning og service, som vi er kendte for. På den måde er du sikret den bedste handel, hver gang.

Alle vores priser er i danske kroner inkl. moms og andre afgifter. Priserne er dagspriser og kan ændres fra dag til dag. som Køber bliver du faktureret prisen gældende på bestillings tidspunktet. Der tages forbehold for taste fejl/Prisfejl, udsolgte varer, samt svigtende leverancer.

Hvad skal jeg gøre?

Skulle du mod forventning finde dine ønskede varer billigere hos en anden forhandler, matcher vi altid prisen. Angiv et link under bemærkninger ved bestilling, så sørger vi for prisen bliver rettet til. Vær opmærksom på at prisen skal være aktuel på købstidspunktet og opfylde betingelserne herunder.

Betingelser

  • Gælder alle varer fra danske butikker og danskejede webshops, som er i HomeHearts sortiment
  • Gælder aktuel pris inkl. levering på handelstidspunktet
  • Gælder ikke udstillingsvarer, åbnings tilbud, kø tilbud, helligdags tilbud, begrænset antal tilbud og leveringsydelser
  • Kan ikke kombineres med andre rabatter
  • Gælder kun privatkøb

Der skal kunne fremvises dokumentation i form af et link eller skærmbillede med hvornår tilbuddet er gældende fra og til samt prisen

30 Dages Prisgaranti

Der er ikke noget værre end at gøre en handel og se produktet efterfølgende bliver sat ned, derfor tilbyder vi alle vores kunder 30 dages Prisgaranti og det er lige så enkelt som det lyder. Du får udbetalt differencen hvis den købte vares pris skulle blive lavere indenfor 30 dage efter dit køb.

Hvad skal jeg gøre?

Skulle din købte vare blive sat yderligere ned efter købet kan du kontakte os på chatten, telefon eller mail med dit ordrenummer, så udbetaler vi differencen Vær opmærksom på at tilbudsprisen skal være aktuel når du kontakter os og opfylde betingelserne herunder.

Betingelser

  • Gælder alle varer som er i HomeHearts sortiment
  • Gælder aktuel pris inkl. levering
  • Gælder ikke udstillingsvarer, åbnings tilbud, kø tilbud, helligdags tilbud, begrænset antal tilbud og leveringsydelser
  • Gælder kun privat køb 

FORTRYDELSESRET

Vi har fuld tilfredshedsgaranti, så du kan indenfor 14 dage efter du har modtaget dit produkt returnere og få refunderet købsbeløbet, såfremt produktet ikke lever op til dine forventninger.

Når returneringen er bestilt via vores returneringside, afhenter vi store forsendelser med fragtbil på din adresse. Små leveringer afleveres i din nærmeste pakkeshop.

Afhenter du ikke din pakke i pakkeshoppen inden det sendes retur til os, koster det returnerings beløbet for små forsendelser
Er du ikke hjemme som aftalt til at modtage din store forsendelse med fragtbil, koster det et genkørselsgebyr og/eller returbeløb for store forsendelser

Det er vigtigt at du følger guiden til punkt og prikke, så vi hurtigst muligt kan få håndteret din returpakke

Varer undtaget fra fortrydelsesretten:

Følgende varetyper er undtaget fortrydelsesretten:

1. Varer som specialfremstilles efter dine ønsker, som er håndlavede senge, Spiseborde, Møbler, Sofaer, sengerammer og madrasser hvor du vælger din egen størrelse, farve, fasthed. bentype og gavltype mm. er der ikke returret på.

Sengerammer, Senge og Madrasser som laves i ekstra længde (210, 220) er specialmål og derfor er der ingen fortrydelsesret.

Vi tager ikke håndlavede Senge, Møbler, Sofaer, Sengerammer og Madrasser retur hvis du (kunden) har målt forkert/ der ikke er plads i rummet, eller hvis dine egne sengebunde eller madrasser ikke passer ned i sengerammen. Det er dit (kundens) ansvar at give alle gyldige oplysninger på din ordre da snedkeren eller værkstedet ellers altid laver det efter vores egne produkters standard mål

2. Varer købt som beset, eksempelvis udstillingsmodeller, eller produkter i vores Outlet

 

VARENS STAND VED RETURNERING

Du hæfter for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Du kan således prøve sengen på samme måde som i en fysisk butik. Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt. Det betyder, at vi ved en returnering tilbageholder et beløb svarende til værdiforringelsen, og at du således kan få et beløb retur, der svarer til varens handelsmæssige værdi. Manglende originalemballage kan muligvis udgøre en værdiforringelse, så det anbefales at returnere varen i originalemballage.

Returnering af varer skal ske på følgende måde: Ved mindre varer anvendes en returlabel, som du finder gennem vores returportal. Ved større varer som senge og møbler som skal afhentes af en fragtmand, kan returnering bestilles ved at henvende sig på mail til os.

Du skal sende din ordre retur til os uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb. Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind. Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering. Bemærk venligst, at vi ikke modtager pakker sendt pr. efterkrav eller lignende.

Omkostninger til returnering:

Du dækker selv omkostningerne til returnering, som fratrækkes tilbagebetalings beløbet. Hvis du benytter vores returlabels fraregnes ved små leveringer 49 kr. til fragt og ved store leveringer udgør beløbet 499 kr.
 
Ønsker du at skifte fastheden på din madras har vi 30 nætters prøvetid, det betyder at du fra modtagelse af madrassen én gang kan få byttet fastheden, det koster 499 kr. som dækker udgifter til fragt. 
 

Tilbagebetaling af købsbeløbet:

Hvis du fortryder dit køb, får du det beløb du har indbetalt til os tilbage, fratrukket returnerings/fragt omkostninger. I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet. Hvis du benytter din fortrydelsesret refunderer vi hele beløbet på varen/varerne, det gælder ikke leveringsomkostningerne. Vi tilbagebetaler beløbet senest 10 dage fra den dato, hvor vi har modtaget varen på vores lager

 

REKLAMATIONSRET OG UDVIDET GARANTI

Du har 24 måneders reklamationsret i henhold til købeloven. Det betyder, at du enten får varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer indenfor to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger.

Udvidet Garanti

Vi giver udvidet produktgaranti på nogle af vores produkter, den udvidet garanti fremgår på de enkelte produktsider. Som udgangspunkt gives der 10 års udvidet garanti på alle vores dyner, 25 års garanti på alle vores madrasser og 5 års udvidet garanti på elevations motorer.

 

KLAGEMULIGHEDER

Klager over produkter kan sendes til:

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
www.forbrug.dk

For EU-borgere uden for EU skal klager sendes via EU Kommissionens online klageplatform.
ec.europa.eu

Ved klage skal vores email adresse angives: info@flairfashion.dk samt hjemmesiden du har købt varen på.